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Re: Projet Augustus [Stellaris]

Posté : ven. janv. 12, 2018 10:29 am
par griffon
Sortie imminente


https://youtu.be/mBKSqcuy6k0

Re: Projet Augustus [Stellaris]

Posté : ven. janv. 12, 2018 12:43 pm
par Reborn
On va dire 2 mois.
Day one, comme d'hab pour moi. :o:

:fete:
https://www.youtube.com/watch?v=JGp_5gOww0E

https://www.paradoxplaza.com/stellaris- ... 00013.html
INTRODUCTION
The Time to Redefine Warfare is Now
Stellaris: Apocalypse redefines stellar warfare for all players with a host of new offensive and defensive options. Destroy entire worlds with terrifying new planet-killer weapons, fight against (or alongside) ruthless space pirates, and maybe discover a few non-violent game features as well.

MAIN FEATURES
That’s No Moon, neither is That One, That One Might be a Moon, Wait, No: Keep the local systems in line with fear of the new “Colossus” planet-killer weapon – a technological terror that eliminates entire worlds from the universe.

All Your Base Are Belong to You: New enormous “Titan” capital ships can lead your fleets to conquest, offering tremendous bonuses to the vessels under their command. Meanwhile, fortify key systems with massive orbital installations and secure your homeworld as an impenetrable bastion among the stars.

Pirates of the Constellation: Watch out for Marauders – space nomads who raid settled empires and carve out their lives on the fringe of civilization. Hire them as mercenaries in your own conflicts, but take care that they don’t unify and trigger a new mid-game crisis!

Some Non-Violent Features: New Ascension Perks and Civics are added in the expansion, along with new Unity Ambitions that provide new ways to spend Unity and customize your development.

Sounds of Destruction: To accompany your planet-shattering expedition, three new musical pieces have been composed by Andreas Waldetoft for your listening pleasure.

Re: Projet Augustus [Stellaris]

Posté : sam. janv. 20, 2018 8:36 pm
par Lilan
Reborn a écrit :On va dire 2 mois.
Day one, comme d'hab pour moi. :o:
Pareil.

Re: Projet Augustus [Stellaris]

Posté : ven. janv. 26, 2018 10:03 am
par griffon
Ce sera le 22 Février !

Stellaris , imparfait , a un énorme potentiel ! :shock:

Je n'ose pas imaginer ce jeu dans 2 ou 3 ans !



https://youtu.be/zW3YB2ptGws

Re: Projet Augustus [Stellaris]

Posté : ven. janv. 26, 2018 7:57 pm
par Azerty
Stellaris , imparfait , a un énorme potentiel ! :shock:

Je n'ose pas imaginer ce jeu dans 2 ou 3 ans !
Comme tous les Paradox quoi... :o:

Re: Projet Augustus [Stellaris]

Posté : ven. janv. 26, 2018 8:15 pm
par griffon
Pas HOI4 ! :evil:

Re: Projet Augustus [Stellaris]

Posté : ven. janv. 26, 2018 8:45 pm
par Azerty
Pas HOI4 ! :evil:
On est d'accord... :o:

Re: Projet Augustus [Stellaris]

Posté : mer. févr. 21, 2018 1:00 pm
par griffon
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Re: Projet Augustus [Stellaris]

Posté : mer. févr. 21, 2018 1:28 pm
par griffon
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Re: Projet Augustus [Stellaris]

Posté : mer. févr. 21, 2018 4:48 pm
par Azerty
Il faut rendre à Para ce qui est à dox, les images de publicités et autres traillers sont absolument parfaites, pour tout dire, j'avais même été emballé par HOI IV à un moment... :lolmdr:

Re: Projet Augustus [Stellaris]

Posté : jeu. févr. 22, 2018 5:49 pm
par griffon
J'ai acheté l'extension , cela fonctionne (ce n'est jamais garanti :? )

Maintenant comment accommoder mon mod Star Trek avec la nouvelle carte "auto routière" des étoiles ? :euh:



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Re: Projet Augustus [Stellaris]

Posté : jeu. févr. 22, 2018 6:15 pm
par griffon
Bon ça fonctionne également :D

mais plus de propulsion "warp" et plus de stations "Deep Space" :sad:

Je pense que ce jeu commence à se sentir à l'étroit dans ce fil fragile perdu dans la masse :?

Un sous forum peut etre ? ;)

Re: Projet Augustus [Stellaris]

Posté : ven. févr. 23, 2018 10:40 am
par griffon
Globalement content pour l'instant , ça me bouffe le temps dédié aux parties Stratégic Command en cours :sad: ,

mais cela ne va peut etre pas durer ;) !

Re: Projet Augustus [Stellaris]

Posté : ven. févr. 23, 2018 1:11 pm
par griffon
Curieux , dans le mod Startrek adapté il n'y a pas d'autoroutes de l'espace ....

Re: Projet Augustus [Stellaris]

Posté : sam. févr. 24, 2018 11:25 am
par griffon
Un mod Honor Harrington ? :lolmdr:



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