[EU III] Patch 1.3 en cours + pack Napoleon' Ambition

Discussion Générale
SeNTEnZa
Chasseur de Primes

[EU III] Patch 1.3 en cours + pack Napoleon' Ambition

Message par SeNTEnZa »

Source : lettre de nouvelles (newsletter ;) ) paradox :

Le pack sera-t-il payant ? :?

As our Head of Development Johan Andersson announced a new 1.3 update in the works for EU III, the team also revealed a new EU III title in the works! The expansion pack has been named Napoleon's Ambition and will cover the French Revolution and the Napoleonic era.

Features will include:

* Expanded Timeline to 1820
The expanded timeline to 1820, will encompass the wars of the French Revolution and Napoleon. New leaders, rulers, advisor wars, countries and national ideas have been added as well as dozens of new units to give more tactical choices.

* Historical Options
For those gamers looking for an even stronger historical experience, this option is the one. In addition to hundreds of new events, players will be able to see their rulers, leaders and advisors appear on the accurate historical dates.

* Improved Interface
A new added map mode for trade displaying all goods will be produced in each respective province, including its value.This means more pages for the ledger including information about colonies and leaders, and several improvements to the interface.

* More Gameplay Options offer more Strategies
Now you can emulate Peter "the Great" and create an all-new capital for your nation. Influence trade in your nation, add centres of trade to bring more wealth into your nation, or remove them to focus trade on a few valuable trading centres.Conquer Europe as Napoleon and dismantle the Holy Roman Empire.

* Enchanced Trading System
An all-new system to auto send merchants will allow players to choose the trading centres they most want to focus on, and the game will take care of the rest. This system also includes a new rule for trade overseas. The only way players will be able to access markets is to use war or diplomacy to allow merchants in. Get there first and reap the profits!

* Additional options
More options have been added to customise your EU3 experience. Players will now have options for "No Inflation", "Free Colonisation", "AI Aggressiveness" and many more.
jmlo
Prince aux sandales d'argent
Prince aux sandales d'argent

Message par jmlo »

Il sera payant et vendu en téléchargement uniquement , Lafrite t'en dira plus.
Reste à avoir bon cœur et ne s'étonner de rien (Henri II)
Boudi
Khan Océanique

Message par Boudi »

J'ai une sainte horreur des nouvelles pratiques commerciales de Paradox. On vend les 3/4 d'un jeu à 40 € pour appater le chalant, et on refourgue un dernier 1/4 payant pour passer la note finale à 50 €. Rajoutons que le dernier 1/4 livré en vitesse peut être truffé de bugs sur des modifications payantes et payées, bugs non corrigés plusieurs semaines après la sortie officielle, à l'image d'Armagedon. Paradox, c'est comme les majors du disque, un petit coup de P2P leur ferait le plus grand bien. Ils ont dérivé du côté obscur, et je crois bien que je vais oublier vite fait l'adresse de leur site et le nom de leurs jeux.
« Et c’est parti ! (Поехали! [Poïekhali!]) »
https://fr.pobediteli.ru/
Un petit calcul, et on s’en va !
SeNTEnZa
Chasseur de Primes

Message par SeNTEnZa »

pour moi au dela de 5€ je ne prendrai pas, surtout que je suis decu un peu par EU3... si seulement un mod type AGCEP pouvait voir le jour avec des events historiques ... (un EU2 amélioré, quoi)!

Mais effectivement, qu'au moins leur patch payant soit au point, Armageddon, c'est du foutage de g*****
Leaz
Empereur intergalactique
Meilleur jeu 2008 : EUIII
Meilleur jeu 2009 : Company of Heroes 1
Meilleur jeu 2010 : Dawn of war 2
Meilleur jeu 2011 : Civilization V

Message par Leaz »

Niveau P2P je pense que c'est justemment pour contrer ce genre de pratique qu'ils mettent au point ces patch, ils éspèrent ainsi arrondir leur "fin de mois" ou que ceux qui ont télecharger le jeu débourseront 5€ plutot que rien.
Mais bon dans la pratique rien empêche celui qui a télecharger le jeu de télecharger le pack.. :roll:
La Vérité sur les crimes de Staline..

"La table est l'autel des Français. L'élément sacré de Noël en France, c'est la gastronomie et pas la religion. "
Répondre

Retourner vers « Europa Universalis I à IV et Rome »